ساخت سایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

LearnWorlds
به نظر می رسد LearnWorlds اکنون انگیزه زیادی دارد. این شرکت خود را به عنوان گزینه "حق بیمه" قرار می دهد که تعامل بالایی ، ابزارهای یادگیری اجتماعی برای تکمیل محتوای دوره استاندارد و برچسب گذاری سفید را فراهم می کند.

این شرکت همچنین بر ابزارهای خود برای آموزش ساخت وب سایت  صفحات فروش دوره ها تأکید زیادی می کند - و واقعاً اینها چشمگیر به نظر می رسند. حتی می توانید آنها را امتحان کنید بدون اینکه از طریق یک شبیه ساز که LearnWorlds در اختیارتان قرار می دهد ، خارج شوید.

می توانید LearnWorlds را به مدت 30 روز بطور رایگان امتحان کنید (بدون نیاز به کارت اعتباری) ، سپس قیمت گذاری با 29 دلار در هر ماه آموزش طراحی سایت با وردپرس  (در صورت سالانه 24 دلار) شروع می شود. این شرکت در هر طرح 5 دلاری برای برنامه استارتاپ خود شارژ می کند ، اما هیچ هزینه اضافی برای سایر برنامه های خود ندارد.

بر خلاف بسیاری از شرکت های اینجا ، LearnWorlds همچنین خدمات را برای بارگذاری و تبدیل آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی  محتوای شما ، توسعه دوره ها و شخصی سازی مدرسه LearnWorlds شما ارائه می دهد. و این یکی از معدود سیستم عامل های موجود در این صفحه است که از SCORM پشتیبانی می کند. در کل ، به نظر می رسد لیاقت لیبل "حق بیمه" گزینه بسیار مناسبی است.

هنگام ورود به سایت در LearnWorlds ، از کد LEARNINGREVOLUTION50 استفاده کنید و 50 ماه تخفیف برای ماه اول یک برنامه حرفه ای یا بالاتر دریافت خواهید کرد. (بررسی کامل Worldworlds در اینجا)

پیوند: https://www.learnworlds.com/

صفحه نمایش خدمات سفارشی LearnWorld برای کمک به اصلاح پلت فرم دوره آنلاین و فروش دوره های آنلاین
LearnWorlds طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به شما در ایجاد و فروش دوره های آنلاین با استفاده از بستر دوره آنلاین آن ارائه می دهد.
قابل یادگیری
آموزش به ویژه از طریق Udemy (ذکر شده در زیر) از ناامیدی شروع شد - به ویژه ، با نحوه کنترل Udemy اطلاعات و دسترسی دانشجویان را کنترل می کند. در پاسخ ، تیم Teachable بسترهایی را ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد دوره های آنلاین را در "وب سایت خود" ارائه دهید و برندسازی ، داده های دانشجویی و قیمت گذاری همه از یک مکان را کنترل کنید. "

من مدل قیمت گذاری پیشنهادات قابل قبول را دوست دارم. می توانید از این بستر به صورت رایگان استفاده کرده و برای همه تراکنش ها 1 + 10٪ بپردازید. (برای دیدن این گزینه باید روی پیوند مقایسه برنامه ها در صفحه قیمت گذاری آنها کلیک کنید.) یا اینکه می توانید مبلغ ماهانه را پرداخت کنید ، که این مبلغ 1 دلار در هر تراکنش را از بین می برد و همچنین درصد پرداخت شده را بر اساس چه میزان از هزینه ماهانه را انتخاب می کنید

طرح اولیه 39 دلار در هر ماه است (در صورت پرداخت سالانه 33.25 دلار + 5 درصد هزینه معامله). (این بررسی کامل آموزگار من است.)

پیوند: https://teachable.com/

آیکون موشک قابل استفاده اگر شما آماده فروش دوره های آنلاین هستید و می خواهید خیلی سریع شروع به کار کنید (یا در حال حاضر هستید ، اما به دنبال فناوری جدید هستید) ، حتماً رایگان وبینار Teachable Quickstart (که هفتگی پنج شنبه ها ارائه می شود) را بررسی کنید.

پودیا
Podia به عنوان "WithCoach" و سکویی شروع شد که در درجه اول مربیان قرار داشت. اخیراً ، این شرکت به عنوان یک بستر کامل و پر کاربرد اما با کاربرد آسان برای فروش دوره های آنلاین ، عضویت و بارگیری دیجیتال در یک مکان مجدداً طراحی شده است. برخی از نقاط اصلی فروش آن عبارتند از:

هیچ هزینه معامله ای (به غیر از هزینه پرداختی به پردازنده پرداخت خود - یعنی Paypal یا Stripe) ،
هیچ محدودیتی برای دوره ها یا کاربران و
تمرکز جدی در حمایت از بازاریابی وابسته به محصولات شما.
با شروع برنامه اولیه خود با هر دلار 39 دلار (دو ماه رایگان با یک برنامه سالانه) ، به نظر می رسد Podia به سرعت در حال بدست آوردن حرکت بسیار زیادی است. (بررسی کامل Podia در اینجا.)

پیوند: https://www.podia.com

روزوکو
یکی از مواردی که من در مورد Ruzuku بسیار دوست دارم این است که آنها تلاش زیادی می کنند تا به کارآفرینان موضوع کمک کنند تا از پلتفرم خود برای فروش دوره های آنلاین با موفقیت استفاده کنند - از جمله همه چیز از طراحی یک دوره عالی ، دریافت آنلاین آن و بازاریابی موثر. طرح "Up and Comer Plus" آنها همچنین شامل Webinar های نامحدود است. برنامه Bootstrapper آنها 99 دلار در ماه است (در صورت صورت سالانه 74.75 دلار) و شامل دانشجویان و دوره های نامحدود می شود.

اگر به دنبال یک سکوی آسان برای استفاده همراه با یک روش سوپ به آجیل هستید تا بتوانید در این امر موفق باشید ، این یک گزینه عالی است. توصیه می کنم امروز در جلسه آزمایشی رایگان خود ثبت نام کنید تا به شما ایده ای بدهد که این پلتفرم چه کاری می تواند انجام دهد.

پیوند: http://ruzuku.com/

Click4Course
یکی از جدیدترین نسخه های جدید این لیست سیستم عاملهای دوره آنلاین ، Click4Course با سیستم عاملهای مستقر مانند Teachable و Thinkific بسیار خوب مقایسه کرده و از نظر تست ، بررسی و گواهینامه های آن قوی است. همچنین ویژگی جالب این امکان را برای پیکربندی اینکه آیا سایتی برای آموزش داخلی نمایش داده می شود - که در این صورت صفحه ورود به سیستم ارائه می شود - یا دوره های فروش - در این صورت یک فروشگاه ارائه می شود.

یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) و هزینه ماه نیز 79 دلار (در صورت پرداخت سالانه 65 دلار) ، برای زبان آموزان نامحدود به علاوه 10٪ هزینه پردازش در هر دوره فروخته شده است.

پیوند: https://www.click4course.com/





:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی